پوست و مو

فیل فری feel free

فیل فری feel free

برند فیل فری Feel Free

محصولات برند فیل فری ساخت کشور اسپانیا با دو هدف ایجاد حس خوب و احترام به طبیعت برای مراقبت از پوست و برگرفته از طبیعت طراحی شده است.
این برند به وفاداری به اصول خود اهمیت داده و همیشه به دنبال رضایت مشتریان خود می‌باشد.احترام به محیط زیست و طبیعت اساس آرمان‌های این برند است.

احترام به حیوانات

تمامی محصولات این برند فاقد تست حیوانی بوده. این برند طیف گسترده‌ای از لوازم آرایشی مراقبت از پوست وگان را ارائه داده که 100٪ بدون مواد با منشاء حیوانی هستند.

مراقبت از پوست

هر پوستی متفاوت است، به همین دلیل است که فیل فری در مورد نیازهای هر نوع پوست فکر کرده و به دنبال عصاره‌ها و روغن های گیاهی هستند که بتوانند آن را به بهترین نحو با هم ترکیب کنند.

گواهی ECOCERT (گواهی ارگانیک بودن)

این برند همچنین متعهد است که در تحقیقات مستمر و توسعه محصولات جدید، مطابق با استانداردهای محصولات زیست محیطی و حفظ گواهینامه‌های خود باشد.

تعهد

بنابر گفته‌ تولید کننده این برند متعهد به مفهومی از لوازم آرایشی تایید شده با موادی با منشاء ارگانیک و طبیعی است که به محیط زیست احترام می‌گذارد و با انتقال اطلاعات آنها به شیوه‌ای شفاف، واضح، با طرح‌های ساده، بسته بندی دلپذیر و محصولات موثر، از مردم مراقبت می‌کند.

سرم ضد پیری فیل فری

این سرم ترکیبی از مولکول‌های هیالورونیک اسید است که به هیدراته شدن و حفظ آب در پوست کمک می‌کند، همراه با روغن آرگان و انار. 
جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر از محصول و قیمت آن روی عکس بالا کلیک کنید.

کیفیت

کیفیت محصولات برای آنها ضروری است. به لطف یک کنترل جامع، این برند اطمینان می‌دهد که تمام محصولاتش به سطح کیفیت استثنایی، مطابق با خواسته‌ی مشتریان؛ می‌رسد.

محیط

محصولات فیل فری زیست تخریب پذیر هستند و بسته بندی‌ها قابل بازیافت و از مواد بازیافتی است. تمام چوب‌های مورد استفاده در بسته بندی محصولات از جنگل‌های پایدار تایید شده به دست می‌آید.

شفافیت

آنها بر این باورند که در بخش لوازم آرایشی باید هنگام نامیدن یک محصول "طبیعی" یا "اکولوژیک" بودن آن روشن باشد. به همین دلیل است که روی برچسب محصولات درصد مواد طبیعی و ارگانیک ذکر شده است.

این برند برای تمامی پوست‌ها محصولات مراقبت پوستی را بصورت لاین جداگانه ارائه کرده است که هر لاینی مناسب یک نوع پوست است.

لاین کلاسیک

لاینی است که برای آن دسته از پوست هایی طراحی شده که دچار شل شدگی و افتادگی شده است و افراد صاحب این نوع پوست به دنبال بازیابی قابلیت ارتجاعی پوست و استحکام آن می‌باشند. علاوه بر این، اجزای طبیعی و زیست محیطی آن به آبرسانی و تغذیه پوست کمک می‌کند و باعث ایجاد تعادل کامل در پوست می‌شود.

در محصولات این خط می‌توانید ترکیبات کلیدی مختلفی مانند عصاره قهوه را بیابید که به عنوان یک تسکین دهنده و آنتی اکسیدان عمل می کند. علاوه بر آن روغن انار که به بازسازی بافت پوست کمک می‌کند و محافظت از سد پوست را تحریک می کند. روغن آرگان موجود نیز غنی از ویتامین E و اسیدهای چرب ضروری است که بدون چرب کردن، پوست را عمیقا تغذیه می‌کند. همه اینها به پوست ما کمک می‌کند تا پوست ما صاف تر و یکدست تر به نظر برسد.

نمونه‌ای از محصولات این لاین را  در قسمت زیر مشاهده می‌کنید که می‌توانید با کلیک بر روی عکس‌ها برای خرید و اطلاعات بیشتر راجع به محصول مراجعه کنید. 
همچنین با کلیک روی لینک زیر می‌توانید محصولات بیشتر این لاین را مشاهده کنید. 

میسلار واتر هیدرو کامفورت فیل فری

میسلار واتر هیدرو کامفورت فیل فری پوست را برای انجام روتین روزانه تمیز، پاکسازی و آماده می‌کند.صورت شما را به آرامی پاکسازی کرده و در عین حال مرطوب می‌کند.

شیر نرم کننده بدن فیل فری

شیر نرم کننده بدن فیل فری اثر مرطوب کنندگی عمیق، احساس نرمی و لطافت به جا می‌گذارد.
ایده آل برای تمام اعضای خانواده، همچنین PH پوست را تغییر نمی‌دهد.

 

ماسک خاک رس معدنی فیل فری

ماسک خاک رس معدنی فیل فری بافت پوست را تمیز و صاف می‌کند و رنگ پوست را یکنواخت می‌کند و پوستی درخشان به شما هدیه می‌دهد.

 

کرم ترمیم کننده دست فیل فری

این کرم دست‌های تحریک شده در اثر سرما یا ترک خورده ناشی از خشکی را تغذیه و تسکین می‌دهد.
 مناسب برای پوست‌های تحریک شده یا ترک خورده ناشی از خشکی پوست را آبرسانی و تسکین می‌دهد.

 

گلبرگ صورتی

لاین جدید و دیگری که به فیل فری اضافه شده است که کلیه محصولات این لاین خواص سفت کننده و آنتی اکسیدانی پوست را فراهم می‌کند و به صاف کردن خطوط بیان و به تاخیر انداختن ظاهر چین و چروک کمک می‌کند.
گلبرگ صورتی فیل فری: این لاین برای پوست‌های خشک یا دهیدراته عالی است، با استفاده از محصولات این لاین شما از قدرت مرطوب کنندگی، تسکین دهنده و شفابخش آن لذت خواهید برد در حالی که اجازه می‌دهید توسط عطر لطیف آن مجذوب شوید.

ماده اصلی این لاین رز داماسکنا یا رز بلغاری است. این گل به دلیل دارا بودن سطوح بالایی از ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌‌ها (C، E و کاروتن) به گل معجزه معروف است که به ما در مبارزه با رادیکال‌های آزاد و بازسازی سلول‌های پوست کمک می‌کند.
به دلیل محتوای بالای ویتامین C موجود در آن، ضروری برای سنتز کلاژن است و همچنین خواص درمانی آن، آن را به یک عنصر لوکس با خواص ضد پیری قوی تبدیل کرده است. در فرمولاسیون این لاین شما مواد اصلی مختلفی مانند زغال اخته، گل هیبیسکوس یا اسید هیالورونیک را خواهید یافت که تمام خواص ذکر شده و بسیاری دیگر را تقویت می‌کند.

یکی دیگر از عناصر برجسته محصولات این لاین چغندر است که مسئول ارائه محصولاتی با رنگ صورتی متمایز با استفاده از منابع طبیعی است. به لطف همه آنها و فرمول دقیق آنها، ما محصولات ارگانیک و طبیعی داریم که از پوست شما مراقبت می‌کند و باعث می‌شود بیشتر عاشق آن شوید.

ویتامین C + اسید هیالورونیک

خط ویتامین سی فیل فری بر اساس اثربخشی ویتامین C به عنوان ماده اصلی محصولات این لاین، برای پوست‌های کدر در اثر ایجاد لک و جای جوش و... که به دنبال درخشش بیشتر هستند در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، بخشی از ضروری بودن آن برای بدن ما، فواید متعددی برای پوست دارد. ویتامین C ماده‌ای بسیار موثر است که به یکنواخت شدن تناژ پوست کمک می‌کند و از پیری طبیعی جلوگیری می‌کند و علاوه بر آن باعث درخشندگی و به دست آوردن پوستی صاف تر و یکدست تر می‌شود.

همچنین یک آنتی اکسیدان قوی است که قادر به خنثی کردن رادیکال‌های آزاد است و از پوست ما در برابر تهاجمات خارجی احتمالی محافظت می‌کند. در فرمولاسیون محصولات این قسمت جدید، انواع مواد طبیعی وجود دارد که در ترکیب با ویتامین C، از پوست مراقبت کرده و هر روز آن را درخشان‌تر و شفاف تر نشان می‌دهد.

کلاژن

لاین جدید دیگر که طراحی شده است که به تحریک تولید کلاژن کمک لاین کلاژن است.

فیل فری کلاژن: این خط برای پوست‌هایی که اولین نشانه‌های ظاهری پیری را نشان می‌دهند عالی است. عنصر ستاره‌ای این قسمت کلاژن است. کلاژن یک پروتئین فیبری بسیار فراوان در بافت همبند است که مقاومت مکانیکی ایجاد می‌کند و سلول‌ها را در واحدها کنار هم نگه می‌دارد.
کلاژن ساختار پیچیده ای را در قالب یک شبکه سه بعدی تشکیل می‌دهد که به پوست استحکام کششی می‌دهد. همچنین آبرسانی را بهبود می‌بخشد و به ایجاد حسی صاف به پوست کمک می‌کند که جوانی و زیبایی را تابش می‌کند.

در فرمولاسیون محصولات این قسمت همچنین می‌توانید عناصر کلیدی و اصلی مختلفی مانند عصاره گوجه فرنگی و عصاره انار را بیابید که خواص ذکر شده قبلی و بسیاری دیگر را افزایش می‌دهد.
در این لاین جدید شما طیف گسترده‌ای از مواد فعال طبیعی و روغن‌های ضروری را پیدا خواهید کرد که باعث می‌شود پوست شما هر روز حتی هنگام بیدار شدن از خواب شاداب و سر حال به نظر برسد.

باکوچیول

لاین دیگرکه با هدف کمک به کاهش لکه‌ها و به تاخیر انداختن چین و چروک کمک می‌کند. باکوچیول فیل فری: این قسمت برای بزرگسالان یا پوست‌هایی که از قبل اولین نشانه‌های ظاهری از پیری را نشان می‌دهند، و همچنین پوست‌های چرب، خشک و/یا لکه‌دار مناسب است. عنصر ستاره‌ای و کلیدی این قسمت باکوچیول است.

باکوچیول مولکولی است که گیرنده‌های مشابه رتینوئیدها را فعال می‌کند، اگرچه ساختار شیمیایی آن متفاوت است. فیتورتینول، معادل ویتامین A است کاملا با منشا گیاهی است که از دانه‌های گیاه بابچی استخراج می‌شود. موندگاری زیاد آن روی پوست باعث قرمزی و از بین رفتن پوست نمی‌شود.

در فرمولاسیون محصولات این قسمت همچنین می‌توانید ترکیبات کلیدی مختلفی مانند عصاره واکامه، عصاره خیار و اسید هیالورونیک را بیابید که خواص ذکر شده قبلی و بسیاری دیگر را افزایش می‌دهد.
در این قسمت جدید شما طیف گسترده‌ای از مواد فعال طبیعی و روغن‌های ضروری را پیدا خواهید کرد که باعث می شود شما هر روز با پوستی شاداب و جوان از خواب بیدار شوید.

هیالورونیک اسید + Z

محصولات این خط آبرسانی اضافی به پوست را انجام می‌دهد، برای انواع پوست، به ویژه افرادی که دوست دارند پوست جوانی داشته باشند، پوست‌های خشک و یا پوست‌های کدر که نیاز به ایجاد شادابی در صورت دارند، عالی است.

عنصر ستاره‌ای و مهم این لاین اسید هیالورونیک است. محصولات این قسمت با 2 نوع اسید هیالورونیک با وزن مولکولی کم و بالا فرموله شده اند. اسید هیالورونیک پلیمری است که به طور طبیعی در بدن وجود دارد. عملکردهای متفاوتی در بدن دارد و از جمله عملکرد آن به عنوان یک عامل مرطوب کننده و حمایت کننده بر روی پوست، علاوه بر آن کمک به سنتز کلاژن وکمک به کاهش چین و چروک است همچنین جوانسازی پوست را انجام می‌دهد.

در فرمولاسیون محصولات این لاین نیز می‌توانید مواد اصلی مختلف مانند عصاره کیوی، عصاره چای سبز و آلوئه ورا را بیابید که خواص فوق را افزایش می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *