راهنمای خرید

راهنمای خرید سشوار

راهنمای خرید سشوار خانگی

راهنمای خرید سشوار خانگی و سالنی

خرید یک سشوار جدید می تواند یک تجربه فوق العاده باشد اما با وجود هزاران برند و مدل برای انتخاب و خرید سشوار جدید می تواند کار بسیار دشواری باشد.

همچنین، به نظر می رسد تمایز بین اصطلاحات تخصصی بازاریابی و فناوری واقعی زمانی که هزاران برند و مدل در دسترس وجود دارد، بسیار چالش برانگیز است.

سشوار کردن مو با حجم دادن بیشتر به موها کمک می کند تا موها سریعتر خشک شوند بنابراین، یک سشوار امکانات زیادی را برای شما فراهم می کند و شما را قادر می سازد موهای خود را به شکل دلخواه درآورید.

سشوار نه تنها به حالت دادن موهای شما کمک می کند بلکه در خشک کردن سریع موهای شما پس از شستشو نیز کمک میکند. یک سشوار خوب می‌تواند رطوبت هر تار مو را به طور موثری از بین ببرد و باعث وز شدن کمتر شود و حالتی طبیعی به موهای شما ببخشد.

سشوار کردن تدریجی نیز می‌تواند به شما کمک کند تا موهای شما را به حالت دلخواه در بیاورید.

شما باید به طور خاص قبل از خرید سشوار جدید به دنبال نکات مهم قبل از خرید باشید. در واقع شما به یک سشوار نیاز دارید که بتواند بدون اینکه  آسیبی به موهای شما بزند استایل ایده آل به موی شما بدهد.

پیدا کردن یک سشوار که به طور موثر کار می کند اما همچنان به اندازه کافی ملایم باشد تا از آسیب گرما جلوگیری کند، می تواند بسیار چالش برانگیز باشد.

با بسیاری از گزینه های مختلف موجود در بازار، به راحتی می توان یک نسخه پایین تر و با کیفیت پایین خرید که نمی تواند کار را آنطور که می خواهید انجام دهد بنابراین نیاز به یک راهنمای خرید سشوار خانگی و سالنی دارید.

در درجه اول، سشوارهای معمولی بر اساس فناوری ساده طراحی می شوند که در آن آرایش ترکیبی موتور، عنصر گرمایش و فن مشاهده می‌شود. کارایی یک سشوار به تکنولوژی و توان استفاده شده در آن بستگی دارد. سشوارهای معمولی به دلیل کویل حرارتی فلزی که در آنها استفاده می شود، قیمت مناسبی دارند و این سشوارها رایج ترین انواع سشوار هستند.

با این حال، برای خرید یک سشوار مناسب، باید اطلاعات مفید زیادی را جمع آوری کنید. در این مقاله راهنمای خرید سشوار خانگی و یا سالنی،  چند نکته مهم و فنی وجود دارد که به شما کمک می‌کند سشوار مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

راهنمای خرید سشوار

 

1-مواد کویل و فلز استفاده شده 

به طور کلی، مواد گرمایشی مورد استفاده برای تولید سشوار از کویل‌ها (یک سیم پیچ القایی است که جریان ضعیف باتری را به جریان با ولتاژ بالا تبدیل کرده و به شمع‌ها ارسال می‌کند) ساخته شده از نیکروم که ترکیبی از نیکل و فلزات کروم است، تشکیل شده است. نیکروم را نمی توان با حرارت دادن اکسید کرد و از این رو از آن به عنوان یک ماده گرم کننده معمول برای تولید سشوار و توستر استفاده می شود.

کویل های حرارتی فلزی می‌توانند گرمای نامتعادل تولید کنند و احتمال زیادی وجود دارد که موهای شما توسط این باد گرم غیرقابل تحمل از بین برود. از سوی دیگر، سشوارهای سرامیکی، تورمالین و تیتانیوم گرمای صاف و ثابتی تولید می‌کنند و موهای شما را درخشان و بدون آسیب می‌سازند.

سشوارهای با توان بالا پرهزینه هستند و همچنین می توانند زمان خشک کردن موهای شما را کاهش دهند زیرا عملکرد سریعی دارند.

سشوار های سرامیکی 1200 وات برابر با کویل های گرمایش نیکروم 2200 وات هستند. بنابراین، سشوار های سرامیکی سریعتر از سشوار های نیکروم اصلی هستند.

در سشوارهای سرامیکی، کویل مخصوص گرمایش توسط خاک رس سرامیکی یا چینی بسته می شود، یا گاهی اوقات، بدنه داخلی سشوار از خاک رس سرامیکی است. خاک رس سرامیکی گرمای ثابتی را برای موها فراهم می کند که آسیب نخورده نگه می دارد.

به طور مشابه، در سشوارهای تورمالین، سنگ قیمتی تورمالین بسته بندی شده به سشوارها تزریق می شود و آنها یون های بار منفی را همراه با گرما آزاد می کنند که باعث می شود موهای شما مرطوب، براق و سالم بمانند. این نوع سشوارها برای مصارف معمول خشک کردن مو در نظر گرفته می شوند.

 

سشوار چی بخرم

 

 2-انواع سشوار از لحاظ تکنولوژی

هنگام انتخاب و خرید سشوار، ممکن است با کلمات فنی مانند تیتانیوم، سرامیک، نانو، یونی و تورمالین برخورد کنید. یونی و نانو جدیدترین فناوری‌ها هستند، در حالی که نام‌های سرامیک، تورمالین و تیتانیوم مربوط به مواد کویل گرمایشی سشوار مربوطه است.

انواع مختلف سشوار برای انواع موها استفاده می شود. به همین ترتیب، آنها با ویژگی ها، مزایا و هزینه های مختلف در دسترس هستند.

-سشوار یونی

 سشوار نوع یونی یون های باردار منفی را تخلیه می کند که مولکول های آب با بار مثبت را پاره می کند. فناوری یونی در سشوارها به کاهش استاتیک و موخوره کمک می کند. به این ترتیب رطوبت طبیعی حفظ می شود و پس از خشک شدن بافتی صاف و ابریشمی خواهید داشت.

اغلب، سشوارهای یونی برای انواع موهای ظریف استفاده می‌شوند و نمی‌توان آن‌ها را روی موهای ضخیم یا خیلی سفت استفاده کرد. سطح هوای گرم آزاد شده توسط سشوارهای یونی به مواد کویل حرارتی استفاده شده در آن بستگی دارد.

این سشوارها برای حالت دادن به موها ایده آل نیستند، زیرا میدان الکترومغناطیسی درون این سشوار ایجاد شده است.

-سشوار سرامیکی

 در مقایسه با سشوارهای یونی، سشوارهای سرامیکی قیمت مناسبی دارند. این نوع سشوار با روکش سرامیکی روی کویل مخصوص تولید گرما ساخته شده است. علاوه بر این، گاهی ساختار داخلی آن با خشت سرامیکی پوشیده شده است گفته می شود این نوع سشوار گزینه مناسبی برای موهای بلند است.

سشوارهای سرامیکی معمولاً اشعه های مادون قرمز تولید می کنند که برای موهای بلند مضر نیستند با این حال، در بین کاربران، سردرگمی زیادی در مورد انتخاب بین انواع سشوار یونی و سرامیکی وجود دارد.

-سشوار تورمالین و تیتانیوم

این دو ماده مختلف هستند که برای پوشش قسمت داخلی سشوار به منظور بهبود کارایی آن استفاده می شوند. این سشوارها نسبتاً گران هستند، زیرا گفته می شود که هم سنگ قیمتی تورمالین و هم عنصر تیتانیوم تقاضای زیادی دارند. این نوع سشوارها بسیار ملایم و سریعتر از سشوارهای سرامیکی یا یونی هستند.

سشوارهای تورمالین و تیتانیوم 50 برابر سریعتر از سایر سشوارهای موجود هستند. سشوار سرامیکی به عنوان سشوارهای ایمن و سالم در نظر گرفته می‌شوند و برای استفاده مکرر از موهای مجعد، بلند و ضخیم مناسب هستند.

لازم است بگوییم اگر هدف شما صاف کردن موهایتان است به دنبال سشوار با تکنولوژی سرامیک و تورمالین باشید. فناوری سرامیک به کنترل گرمای سشوار کمک می کند تا گرما را به طور یکنواخت توزیع کند.

تورمالین یک ماده معدنی عالی است که با مهر و موم کردن کوتیکول و حفظ رطوبت به صاف شدن موها کمک می کند. به عبارت دیگر با موخوره مقابله می کند و در عین حال به موهای شما کمک می کند رطوبت مورد نیاز خود را حفظ کنند.

 

3-تنظیمات دما

کنترل حرارت سشوار مورد نظر برای خرید بسیار مهم است در نتیجه یکی از مهم ترین عواملی که باید در نظر گرفته شود، تنظیمات حرارتی است. تنظیمات کنترل حرارت به شما امکان می دهد دمای سشوار خود را مدیریت کنید، به طوری که بتوانید با دمای دلخواه خود از آن استفاده کنید.

سشوارها با سه سطح تنظیم گرما یا دو سطح تنظیم حرارت دارند بنابراین شما می توانید دما را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید. اگر موهای شما آسیب دیده باشد این یک ویژگی عالی تنظیم دما هست که مطابق با موی خود دما را تنظیم کنید. همه ما نیازی به سشوار کشیدن موهایمان با حرارت بالا و قدرت بالا نداریم.

این ویژگی مخصوصا برای مصرف‌کننده‌های با موهای ضخیم یا بلند که می‌خواهد به دنبال یک سشوار باشد که به کاهش زمان خشکی کمک کند بسیار حائز اهمیت است.

از درجه حرارت بالاتر می‌توان برای از بین بردن بیشتر رطوبت مو استفاده کرد. پس از آن می توان از درجه حرارت پایین تر برای حالت دادن استفاده کرد بنابراین باید به دنبال سشواری باشید که حداقل سه تنظیم دما داشته باشد تا امکان مدل‌دهی حرفه‌ای برای انواع موها را فراهم کند و درخشندگی کامل داشته باشد.

 

4-دکمه کول شات سشوار

به دنبال یک سشوار با یک دکمه شات خنک باشید این دکمه جادویی به "تنظیم" سبک کمک می کند تا بتوانید ظاهر خود را بسازید و آن را با هوای سرد محکم کنید.

اجرای شات خنک روی موهایتان، کوتیکول را صاف می کند و به موهای شما بیشترین درخشندگی و ابریشمی را می دهد. مو در جای خود قرار می گیرد و کوتیکول توسط هوای خنک مهر و موم می شود و طول دوام حالت مو را افزایش می دهد.

به عنوان مثال، اگر از یک برس گرد برای صاف کردن موها برای حجم بیشتر و مدل دادن استفاده می‌کنید، پس از خشک شدن موها، از دکمه شات خنک استفاده کنید تا حالت مو را تنظیم کنید.

دکمه شات پس از خشک کردن موهای شما هوای خنک را ارائه می دهد و به خنک شدن دمای موجود موهای شما کمک می کند گاهی اوقات، هنگام خشک کردن مو یا حالت دادن به مو با دمای بالا، می توانید از این ویژگی شات خنک برای خنک کردن موهای خود و همچنین کنترل مدل موهای خود استفاده کنید.

 

پیشنهاد سشوار

 

5-توان سشوار

اولین و مهمترین عاملی که قبل از خرید سشوار باید در نظر بگیرید قدرت آن است. گرما و سرعت جریان هوا مکانیسم های اصلی هستند که توسط آن سشوار موهای شما را خشک می کند. قدرت سشوار، گرما و سرعتی را که می توانید به دست آورید تعیین می کند.

در واقع کارایی یک سشوار با قدرت آن محاسبه می شود که اغلب به عنوان توان سشوار از آن یاد می شود. هر چه توان بیشتر باشد، کارایی سشوار بیشتر می شود. به طور کلی، توان سشوار از 1000 وات تا 3600 وات متغیر است.

ظرفیت سشوارهای پایه از 1000 تا 1800 وات می باشد. این سشوارها نسبت به سشوارهای حرفه ای قیمت مناسبی دارند. کویل مورد استفاده در ابتدایی ترین سشوارها از طیف کویل حرارتی فلزی معروف به نیکروم ساخته شده است..

استفاده از درجه تنظیم حرارت کمتر نسبت به تنظیم حرارت بالاتر زمان بیشتری می برد و همین امر در مورد سرعت نیز صدق می کند. وقتی می‌بینید که توان روی جعبه یا در توضیحات محصول ذکر شده است، آنچه می‌خواهد نشان دهد این است که سشوار چقدر قدرت دارد.

یک توان خوب برای سشوار چقدر است؟

بهترین توان سشوار برای شما بستگی به نوع، طول و بافت موی خاص شما دارد. هر چه توان سشوار بالاتر باشد، حداکثر دمای تنظیم آن گرمتر خواهد بود و در مجموع قدرتمندتر خواهد بود.

 

-انتخاب یک سشوار با حداقل 1000 وات قدرت شروع خوبی است اما این بدین معنی است که باید موهایتان را در مدت زمان طولانی‌تر خشک کنید، زیرا سشوار نمی‌تواند به دمای بالاتر برسد. قدرت کمتر نیز به معنای موتور کوچکتر هم است که به معنای سشوار فشرده تر و سبک تر است. مانند سشوارهای مسافرتی و سشوارهای هتلی که توان کمتری دارند.

 

-سشوارهای با توان واقعاً بالا عالی هستند زیرا موهای شما را خیلی سریع خشک می کنند اما نقطه ضعف آن این است که می توانند آسیب حرارتی قابل توجهی ایجاد کنند، به خصوص اگر از آنها خیلی زیاد، برای مدت طولانی یا بدون نوعی اسپری محافظ حرارت استفاده کنید. اگر موهای شما صاف، موج دار یا دارای ضخامت و سختی متوسط است، یک سشوار با توان بین 1300 وات تا 1800 وات برای شما کافی است.

 

در ادامه راهنمای خرید سشوار خانگی و سالنی باید به این  نکته توجه کرد که:

-اگر موهای شما بسیار نازک، ریز، شکننده یا در اثر حرارت یا مواد شیمیایی آسیب دیده است، احتمالاً باید به دنبال یک سشوار با توان کم باشید. حتی در این صورت، بهترین کار این است که هر زمان که موهای خود را خشک می کنید از کمترین درجه حرارت استفاده کنید.

اگر موهای شما بسیار بلند، ضخیم یا مجعد است بهتر است به دنبال یک سشوار با وات بالاتر، بین 1800 وات تا 2000 وات باشید. این سشوارها به اندازه کافی قدرتمند خواهند بود که در برابر موهای شما ایستاده و سریع و آسان آنها را خشک کنند.

بسیاری از سشوارهای حرفه ای توانی به اندازه 3600 وات دارند. در حالی که این سشوارها گران تر هستند اما برای موهای ضخیم و مجعد فوق العاده هستند! آنها زمان خشک شدن را به نصف کاهش می دهند که به معنای آسیب کمتر است.

 

بالاترین وات سشوار

6-سرعت سشوار

یک سشوار با گزینه های مختلف سرعت انتخاب کنید تا بتوانید جریان هوا را برای تنظیم بافت مو و  حالت دادن موی خود تغییر دهید.
سرعت سشوار با توان آن و موتور رابطه‌ی مستقیم دارد در واقع هرچه توان یک سشوار زیاد باشد سرعت بیشتری دارد و سریعتر موهای شما را خشک می‌کند.


سرعت‌های مختلف گزینه‌های استایل متفاوت و سطوح مختلف کنترل را امکان‌پذیر می‌کنند. سرعت پایین به شما کنترل زیادی می‌دهد، در حالی که سرعت بالا برای خشک کردن سریع مو عالی است. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید استایلی فوق‌العاده صاف و بدون وز داشته باشید، کنترل سرعت پایین‌تر بهترین کار خواهد بود.

اگر موهای شما فقط مرطوب است و خیس نیست، بهتر است سرعت کم را انتخاب کنید و از طرف دیگر اگر موهایتان خیس است، ابتدا باید آن ها را با حوله خشک کنید و سپس سرعت خشک کردن را با سرعت بالا و به دنبال آن کم را در نظر بگیرید.

 

تنظیمات حرارتی که باید استفاده کنید به نوع موی شما بستگی دارد:

-توصیه می‌شود کسانی که موهای صاف، کوتاه یا متوسطی دارند و سبک وزن هستند، زمان کمتری برای خشک شدن دارند، بنابراین بهتر است از تنظیمات با سرعت بالا و خنک تر استفاده کنند.

موهای ضخیم، موج دار یا مجعد برای خشک شدن بیشتر طول می کشد، بنابراین بهتر است از سرعت کم و تنظیم حرارت بالا استفاده کنید.

-عوامل دیگری باید در نظر گرفته شوند. به عنوان مثال، اگر در یک مکان مرطوب هستید، خشک کردن موهایتان بیشتر از زمانی است که در یک محیط خشک و بدون رطوبت هستید.

7-نوع موتور

هنگام بررسی سشوارها، همیشه به دنبال این باشید که از چه نوع موتوری استفاده می‌کند. AC، DC یا EC.

-موتور خشک کن DC (جریان مستقیم)

اینها در اکثر سشوارهای ارزان قیمت استفاده می‌شوند. آنها معمولاً سرعت و فشار هوای آهسته‌تری تولید می‌کنند که باعث می‌شود کار را کندتر انجام دهند. این می تواند موهای شما را به مرور زمان در معرض آسیب حرارتی بیشتری قرار دهد.

اما اگر موهای خود را به ندرت خشک می کنید یا موهای ظریفی دارید، این یک انتخاب مقرون به صرفه است اما بهترین گزینه برای انواع موهای پرپشت یا بلند نیست. متوسط عمر موتور خشک کن DC تا 250 ساعت است، بنابراین به اندازه سایر گزینه های سشوار دوام نمی آورد.

 

-موتور AC (جریان متناوب) موتور خشک کن

موتورهای AC برای نتایج خشک شدن سریعتر طراحی شده اند. این به طور سنتی انتخاب آرایشگاه ها برای استفاده حرفه ای بوده است. موتورهای سنگین با دوام طولانی و عملکرد سالن آن را گرانتر از خشک کن DC می کند. یک سشوار موتور AC دارای عمر متوسط موتور تا 1000 ساعت است.

-موتور خشک کن EC (Electronically Commutated).

موتورهای خشک کن EC یا موتورهای خشک کن "دیجیتال" جدیدترین فناوری در سشوارها است. اگر موهای پرپشت و بلندی دارید یا اینکه محافظت از مو و کاهش موخوره شماره یک در لیست اولویت شماست بهتر است سشوارهای ساخته شده با این موتور را خریداری کنید.

 

 -موتور براشلس

سشوارهای مدل جدیدتر ممکن است ویژگی "موتور براشلس یا بدون ذغال" را داشته باشند. نحوه عملکرد آن به این صورت است که آهنرباها باعث چرخش موتور می شوند.

هر دو موتور براش و بدون جاروبک دارای آهنربا هستند، تفاوت این است که موتورهای برس دار فلزاتی دارند که به عنوان برس برای هدایت جریان برای چرخش موتور عمل می کنند. در موتورهای بدون جاروبک، آهنرباهای دائمی جریان را هدایت می کنند و در نتیجه اصطکاک را کاهش می دهند.

برای اینکه موتور بچرخد، باید قطبیت آهنرباها را عوض کنید. مزیت موتور براشلس این است که چون اصطکاک کمتری وجود دارد، موتور تمایل بیشتری به دوام دارد.

ویژگی سشوار خوب

 

8-لوازم جانبی همراه سشوار

سشوارها با لوازم جانبی کمی مانند دیفیوزر، نازل شانه دار و نازل متمرکز کننده ساخته شده اند بنابراین بهتر است برای کمک به شخصی سازی استایل خود، به دنبال سشواری باشید که دارای وسایل اضافی مانند پخش کننده یا دیفیوز (برای موهای مجعد و فر) یا نازل متمرکز کننده (خشک کردن دقیق) باشد.

هر دو ضمیمه به هدایت جریان هوا در هنگام خشک کردن با ضربه کمک می کنند و به یک ظاهر طراحی بهتر کمک می کنند.

تمامی این لوازم جانبی قادرند هوای مورد نیاز ناحیه مو را حفظ کنند. این اکسسوری ها برای انواع موهای ضخیم و وز بهتر است استفاده شوند، زیرا این نوع موها متراکم و همچنین ضخیم هستند و نمی توان آنها را بدون زحمت با هوا خشک کرد.

گفتنی است که برای صاف کردن موها، نازل متمرکز کننده به تمرکز جریان هوا کمک می کند تا مستقیماً در ناحیه ای که می خواهید صاف کنید حرارت را اعمال کند. هنگام خشک کردن موها، نازل را به سمت پایین بگیرید تا ریزش موها کاهش یابد. اگر گاهی موهایتان را فر می‌کنید، به همراه سشوارتان یک دیفیوزر هم می‌خواهید. این به پخش شدن جریان هوای سشوار کمک می کند.

9-وزن و اندازه

موضوع دیگر در راهنمای انتخاب سشوار خانگی و سالنی، وزن و اندازه سشوار است که از ویژگی های حیاتی میباشد و قبل از خرید باید در نظر گرفته شود. سشوارها وسایلی هستند که باید با دستان شما نگه داشته شوند و ممکن است زمان طولان با آن کار کیند.

بنابراین، آنها باید از همه نظر سبک و خوش دست باشند. از آنجایی که حالت دادن به موهای شما فرآیندی زمان بر است، سشوارهایی که وزن غیر طبیعی دارند برای شیک جلوه دادن موهای شما مناسب نیستند.

یک سشوار تهیه کنید که خیلی سنگین نباشد تا بازوی شما در حین استفاده از آن خسته نشود. سشوارها با دسته‌هایی که به صورت ارگونومیک طراحی شده‌اند باعث می‌شوند در حین استفاده راحت بنشینند و بنابراین تجربه بهتری را به شما منتقل می‌کنند.

سیم چرخشی 360 درجه برای جابجایی آسان در حین استفاده را در نظر بگیرید.

 

لوازم جانبی سشوار

 

10-نوع کاربرد

سشوارها برحسب نوع کاربرد سه دسته هستند:

1- سشوار مسافرتی
2- سشوار خانگی
2- سشوار سالنی و حرفه‌ای

-سشوارهای مسافرتی جمع و جور و مناسب سفر:

سشوارهای مسافرتی عموما موتور کم قدرت تر، وزن سبک دارند و از لحاظ ظاهری بسیار کم جا و راحت هستند به صورت ارگونومیک طراحی شده‌اند باعث می‌شوند در حین استفاده راحت بنشینند و بنابراین تجربه بهتری را به شما منتقل می‌کنند که بتوانید آن را به هر جایی که می خواهید حمل کنید.

علاوه بر این، سشوارها باید جمع و جور و تا شونده باشند تا بتوان آن را در کیف مسافرتی خود نگه داشت و در صورت نیاز از آن استفاده کرد.

-سشوار های خانگی:

دارای توان بیشتری هستند و برای مصارف خانگی طراحی شده‌اند ویژگی بیشتری نسبت به سشوارهای مسافرتی دارند.

-سشوارهای سالنی:

به دلیل اینکه بیشتر از آن برای حالت دادن موها استفاده می‌شود و زمان طولانی نیز با آنها کار می‌شود نیاز به موتور قدرتمند تر و توان بیشتری دارد. همچنین ویژگی آنها نسبت به سشوارهای خانگی بیشتر است.

11-مراقبت و نگهداری سشوار

اگر سشوار شما فیلتر دارد، مهم است که هر چند وقت یک بار آن را تمیز کنید. اگر این کار را نکنید، فیلتر ممکن است مسدود شود و باعث داغ شدن بیش از حد سشوار شود.
دفترچه راهنمای سشوار خود را بررسی کنید تا متوجه شوید که آیا سشوار شما فیلتر دارد و هر چند وقت یکبار باید آن را تمیز کنید. با نگهداری مناسب، یک سشوار خوب می تواند سال ها دوام بیاورد.

نتیجه گیری راهنمای انتخاب سشوار خانگی

فاکتورهای حیاتی زیادی باید در نظر گرفته شود. اما می توان نتیجه گرفت که همه این عوامل در کنار هم باعث می شود یک سشوار متمایز و کاملاً واجد شرایط خرید باشد.

سعی کنید موارد گفته شده در راهنمای خرید سشوار خانگی و یا سشوار سالنی و حرفه ای بالا را درک کنید و به یاد داشته باشید که آنها را با سشوارهایی که هنگام خرید همان سشوار با آنها روبرو می شوید ارزیابی کنید. همچنین، به یاد داشته باشید که سشوار مناسب و متناسب با بودجه خود را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *