پوست و مو

   محصولات مراقبت از پوست نوتروژینا را بهتر بشناسیم

 

 پیشگیری و رفع آکنه

آکنه یک نگرانی رایج پوستی برای بسیاری از افراد است. پوست مستعدآکنه به محصولات مناسب برای جلوگیری از جوش و جای زخم نیاز دارد. محصولات نوتروژینا به عنوان یک نجات دهنده عالی برای این مشکل پوستی هستند که توسط بسیاری ازمتخصصان پوست توصیه می شوند، به ویژه برای پوست های مستعد آکنه. این محصولات مخصوصاً با مواد اولیه مرغوب ساخته شده اند و حتی با نوع پوست حساس هم مطابقت دارند و دارای ترکیبات فعال، اسید سالیسیلیک یا بنزوئیل پراکسید هستند که برای مبارزه با میکروب های آکنه بسیار موثر هستند.

در این مقاله با تعدادی از بهترین محصولات مراقبت از پوست نوتروژینا برای آکنه آشنا خواهید شد.

 

1.بهترین پاک کننده بدون روغن Neutrogena acne wash       

شوینده ضد آکنه بدون روغن نوتروژینا با یک ماده فعال - اسید سالیسیلیک غنی شده است که در درمان آکنه بسیار موثر است. این شوینده‌ی صورت منافذ را بطور عمیق کاملا تمیز می‌کند و پوست شما را شفاف نشان می‌دهد. علاوه بر این شستشوی صورت تمامی آلودگی ها، چربی اضافی، جوش های سرسیاه، باکتری ها و غیره را از بین می‌برد و همچنین پوست را تسکین می دهد و هیچگونه تحریکی ایجاد نمی‌کند.

 

 

2.ژل درمان جوش سرسخت  نوتروژینا Neutrogena Rapid Clear Subborn

بهترین محصول برای به حداقل رساندن آکنه، اندازه و قرمزی آکنه، استفاده از ژل لکه‌های جوش سرسخت نوتروژینا است. این ماده با یک ماده فعال بنزوئیل پراکسید، ترکیب شده است که در برابر میکروب های ایجاد کننده آکنه بسیار موثر است.

این ژل ادعا می کند که اندازه آکنه را ظرف دو ساعت پس از استفاده کاهش می‌دهد. علاوه بر این، لک‌ها را بهبود می‌بخشد و پوست شما را شفاف نشان می‌دهد. استفاده از این ژل لکه های آکنه سه بار در روز توصیه می‌شود.

 

ژل درمان جوش سرسخت  نوتروژینا

 

 3.مرطوب کننده آکنه بدون روغن نوتروژینا Neutrogena Oil-Free Acne Moisturizer           

آبرسانی و رطوبت رسانی فوق‌العاده با مرطوب کننده آکنه بدون روغن نوتروژینا! پوست خود را مرطوب کرده و جوش های پوستی را پاک کنید! فرمول بدون چربی این مرطوب کننده منجر می‌شود تا به خوبی روی پوست بلغزد. این ماده با یک ماده فعال به نام اسید سالیسیلیک غنی شده است که با آکنه مبارزه می‌کند و پوست شما را شفاف نگه می‌دارد. علاوه بر این، عطر گریپ فروت صورتی به شما احساس طراوت می‌دهد. فرمول مبتنی بر آب آن موجب شده تا برای استفاده روزانه ایده آل باشد.                                                                                                               

 

4.اسکراب روزانه کنترل کننده آکنه نوتروژینا 

آکنه پس از خوب شدن ممکن است از خود اثراتی را به جا بگذارد، بنابراین باید پس از درمان آن حتما لایه برداری کرد. توصیه می‌شود برای لایه برداری علائم پس از آکنه ، از اسکراب روزانه کنترل آکنه استفاده کنید. این محصول با اسید سالیسیلیک، یک ماده فعال که با آکنه مبارزه می کند و جوش های آکنه را پاک می کند، فرموله شده است. این اسکراب لایه بردار به آرامی سلول های مرده را از بین می برد، زبری را کاهش می‌دهد و پوست را صاف می‌کند. علاوه بر این، اسکراب روزانه بدون خشک کردن بیش از حد پوست، ظاهری سالم به پوست می دهد.                  

 

 

5.شستشوی بدن نوتروژینا 

 برخی افراد در پوست بدن خود نیز آکنه دارند که حتما باید برای برطرف کردن آن عمل کنند. محلول شستشوی بدن شفاف نوتروژینا با دارا بودن اسید سالیسیلیک به عنوان یک ماده فعال که به مبارزه با میکروب های ایجاد کننده آکنه کمک می‌کند، از ایجاد آکنه بدن جلوگیری می‌کند، روغن و چربی اضافه را از بین می‌برد و به داروهای آکنه اجازه می‌دهد تا به آکنه و جوش ها نفوذ کنند علاوه بر این، گریپ فروت صورتی خلق و خوی شما را بهبود می ‌بخشد و به شما احساس شادابی می‌دهد.

 

 

6.تونر سه گانه کنترل کننده استرس آکنه بدون روغن Neutrogena  acne Stress Control

برخی پوست‌های مستعد جوش دچار قرمزی و تحریکات می‌شوند یکی از بهترین راه ها برای کاهش قرمزی،استفاده از تونر سه‌کاره کنترل استرس بدون روغن نوتروژینا است که از آکنه‌های نو ظهور جلوگیری می‌کند.

درخشندگی، چربی را از بین می برد و از مسدود شدن منافذ جلوگیری می کند. فناوری میکروکلیر، ماده فعال، اسید سالیسیلیک را تقویت می کند تا به منبع جوش های آکنه نفوذ کند و آکنه را درمان کند. علاوه بر این، عصاره چای سبز و خیار پوست را تسکین می‌دهد و قرمزی و تحریک را کاهش می‌دهد. 

                                                                                      

7.پدهای صورت پدهای آکنه با حداکثر قدرت پاکسازی سریع  Neutrogena Rapid Clear Treatment

 در عرض هشت ساعت اندازه جوش را پاک کرده و کاهش دهید. اسید سالیسیلیک تزریق شده در پدهای درمان قرمزی، اندازه جوش و تورم را سریعتر کاهش می‌دهد. فناوری میکرو کلیر، روغن را حل می کند و ماده فعال را برای رسیدن به منبع جوش های نوظهور تقویت می کند. علاوه بر این، پدهای درمان ناخالصی ها، روغن های اضافی، کثیفی و آرایش را به طور کامل پاک می کنند.           

8.سیستم کامل درمان آکنه Neutrogena Complete acne therapy soulation

 بهترین برای پاکسازی آکنه سیستم درمان کامل آکنه نوتروژینا شامل یک پاک کننده آکنه جلا دهنده پوست، لوسیون کنترل آکنه و مرطوب کننده بدون چربی با SPF 15 است.

اسید سالیسیلیک موجود در پاک کننده آکنه، جوش ها، آکنه، جوش های سرسفید و جوش های سرسیاه را پاک می کند علاوه بر این، به آرامی پوست را لایه برداری می کند و از ایجاد آکنه جدید جلوگیری می کند در حالی که مرطوب کننده بدون چربی پوست را تسکین می‌دهد، آن را نرم نگه می‌دارد و از پوست شما در برابر اشعه های خورشید محافظت می‌کند.

علاوه بر این، بنزوئیل پراکسید موجود در لوسیون کنترل آکنه، باکتری های مولد آکنه را از بین می برد و اندازه آکنه یا جوش ها را کاهش می‌دهد.                                                                                                                                                                            

  1. اسکراب بدون روغن نوتروژینا Neutrogena  Acne Stress Control

یکی دیگر از راههای از بین بردن چرب اضافی و کنترل استرس و آکنه استفاده از اسکراب پاور-پاک کننده روغن نوتروژینا است، این محصول کثیفی و ناخالصی های پوست را لایه برداری و پاک می‌کند.

این اسکراب یک لایه برداری ملایم را انجام می‌دهد و پوست شما را نرم و لطیف می‌کند. فناوری میکرو کلیر به ماده فعال اسید سالیسیلیک کمک می کند تا به منبع نفوذ کند و با آکنه های نو ظهور مبارزه کند. علاوه بر این، چای سبز و خیار موجود در فرمولاسیون این اسکراب، پوست را نرم و صاف می کند و از خشک شدن بیش از حد آن جلوگیری می‌کند.               

10. ژل رفع لک سریع آکنه نوتروژنا 

 به کمک ژل از بین برنده سریع لک و جوش Neutrogena از جوش های نوظهور جلوگیری کنید. این ژل با کمک درمان فوری مبتنی بر فناوری MicroClearMicroClear® آکنه را از بین می برد. این ژل با عصاره فندق و اسید سالیسیلیک غنی شده است که ضمن مبارزه با آکنه، پوست را تسکین می دهد.

علاوه بر این، این ژل اندازه آکنه را کاهش می دهد و به طور قابل توجهی جوش ها را در هشت ساعت کاهش می دهد .

 

بهتر است از آن روزی دو مرتبه برای نتیجه گیری سریع استفاده شود. 

 11. بهترین برای استفاده روزانه Neutrogena The Transparent  Facial bar

پوست مستعد آکنه خود را با نوار صورت Neutrogena The Transparent Facial Bar تمیز کنید. این محصول به طور خاص برای استفاده روزانه فرموله شده است.

تمام آلودگی ها را بدون بسته شدن منافذ یا خشکی پوست پاک می کند. علاوه بر این، این نوار شفاف، چربی اضافی را از بین می برد و پوست را سالم جلوه می دهد. فرمول غنی از گلیسیرین پاکسازی ملایم و موثری را به خصوص برای پوست های مستعد آکنه فراهم می کند.

سوالات متدوال

بله، محصولات نوتروژینا برای آکنه کاملاً مؤثر هستند. نوتروژینا برندی است که با مواد مورد تایید متخصصان پوست مانند اسید سالیسیلیک و بنزوئیل پراکسید کار می کند و دارای طیف وسیعی از محصولات موثر برای درمان آکنه است. 

پس از شروع استفاده از محصولات نوتروژینا برای آکنه، ممکن است بین 2 هفته تا 6 هفته طول بکشد تا تفاوت ها و وضوح قابل مشاهده را مشاهده کنید.

برای درمان آکنه، همیشه می توانید روتین مراقبت از پوست خود را با یک پاک کننده ملایم شروع کنید. در مرحله بعد، ژل لکه‌های آکنه نوتروژینا Rapid Clear Stubborn را برای درمان لکه‌ها بمالید و آن را با یک مرطوب‌کننده آبرسان از این برند به پایان برسانید. این روال را دو بار در روز دنبال کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. همیشه می‌توانید روتین مراقبت از پوست خود را سفارشی کنید و محصولات دیگری مانند تونر سه‌کاره کنترل استرس بدون روغن نوتروژنا را برای خلاص شدن از شر قرمزی اضافه کنید.

بله، اکثر محصولات نوتروژینا برای استفاده در دوران بارداری بی خطر هستند. با این حال، قبل از مصرف هر محصولی به لیست مواد تشکیل دهنده نگاهی بیندازید، زیرا اغلب در دوران بارداری توصیه می شود که استفاده از مواد فعال مانند اسید سالیسیلیک و بنزوئیل پراکسید را که در بسیاری از محصولات درمان کننده آکنه یافت می شود، محدود کنید.

محصولات نوتروژنا باید به طور ایده آل ظرف 3 سال از تاریخ تولید استفاده شوند.

برای بهترین نتیجه، حداقل دو بار در روز از شستشوی صورت نوتروژینا آکنه استفاده کنید.

سخن آخر :

اگرچه محصولات موثری برای از بین بردن آکنه وجود دارد، اما برای بسیاری از افراد این مشکل دائمی است. پوست شفاف ممکن است برای برخی دستاورد دشواری به نظر برسد، اما محصولات مناسب می توانند به شما در رسیدن به این هدف کمک کنند.

محصولات نوتروژنا کثیفی یا ناخالصی ها را از بین می برد، تولید سبوم را به حداقل می رساند و پوست را صاف و نرم نگه می دارد. برخی از محصولات همچنین می توانند اندازه آکنه را یک شبه کاهش دهند همیشه محصولات فاقد چربی و غیر کومدون زا را در نظر بگیرید و از محصولاتی که پوست شما را تحریک می کنند اجتناب کنید.

با این حال، اگر مشکل آکنه شما دائمی است، مراجعه به متخصص را فراموش نکنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *