پوست و مو

ورق بلات چیست

ورق بلات چیست

ورق بلات یا کنترل چربی پوست چیست؟

این ورقه های کوچک و فشرده که به عنوان کاغذهای لکه گیر نیز شناخته می‌شوند، روغن اضافی را جذب می‌کنند تا به پوست شما ظاهری مات تر بدهد. اگر با ورقه‌های لکه‌گیری و نحوه عملکرد آن‌ها آشنا نیستید اشکالی ندارد! تا پایان این مقاله را مطالعه کنید تا با آنها و نحوه عملکردشان آشنایی پیدا کنید.

همچنین چند نکته مراقبت از پوست را برای کمک به کنترل چربی اضافی به شما ارائه می‌دهیم.

برگه های بلاتینگ برای چه مواردی استفاده می شود؟

چرا کاغذهای بلاتینگ برای پوست های چرب ضروری هستند؟

ورق ها و کاغذهای بلاتینگ دقیقاً همان چیزی است که به نظر می ‌رسد ورق های کوچک کاغذ برای گرفتن لکه. به طور خاص، این برگه‌ها با مواد جاذب فوق العاده ساخته شده‌اند که برای از بین بردن چربی و عرق بدون پاک کردن آرایش شما ساخته شده اند.

 

اگر کاغذ لکه گیر نداشته باشم از چه چیزی می‌توانم استفاده کنم؟

اگر برگه های لکه گیر را تمام کرده اید و می خواهید خودتان درست کنید، فیلترهای قهوه بهترین گزینه بعدی شما هستند.

آنها از مواد مشابه ساخته شده اند و کار را به همان اندازه کاغذ لکه گیر انجام می دهند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که موارد استفاده نشده را انتخاب کنید آنها را به صورت مربع برش دهید و با دقت نگه‌دارید.

ورق بلات

آیا می توان از هر کاغذی به عنوان کاغذ لکه گیر استفاده کرد؟

کاغذ بلاتینگ به سادگی یک تکه کاغذ جاذب است که برای خیساندن جوهر یا روغن اضافی استفاده می شود. شما می توانید اکثر کاغذهای جاذب را جایگزین کاغذ لکه دار کنید، چه از آن برای کاهش درخشندگی روی صورت خود استفاده کنید، چه در میز تحریر برای پاک کردن جوهر!

مواد تشکیل دهنده کاغذ لکه گیر چیست؟

کاغذهای بلاتینگ ورقه های نازک فوق العاده جاذب هستند و می توان آنها را از مواد مختلفی تهیه کرد. کاغذهای لکه گیر که در داروخانه پیدا می‌کنید معمولاً از کاغذ برنج، خمیر چوب و شاید حتی پنبه ساخته می شوند.

آیا می توان از کاغذ نورد برای بلات استفاده کرد؟

وقتی می توانید از کاغذهای رولینگ استفاده کنید چرا از کاغذهای بلاتینگ استفاده کنید. بسیاری از افراد از این ورق‌ها برای پوست چرب خود استفاده می‌کنند و راضی هستند.

آیا می توان به جای کاغذ لکه گیر از کاغذ معمولی استفاده کرد؟

دستمال کاغذی را برش دهید تا به عنوان کاغذهای بلاتینگ جایگزین استفاده کنید. اینها احتمالاً گزینه مورد علاقه ما هستند زیرا آنها در همه رنگ ها و چاپ ها هستند، بنابراین می توانید چربی را به سبکی جذب کنید و پوست خود را مات کنید.

آیا کاغذ لکه بر روی پوست بی خطر است؟

پاسخ بله است. کاغذهای لکه گیر روغن صورت، همراه با سایر ابزارهای مراقبت از پوست که در بالا ذکر شد، می‌توانند روغن های ضروری را از پوست پاک کنند، سپس پوست برای افزایش تولید چربی تقویت می‌شود تا چربی از دست رفته جبران شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *