راهنمای خرید

راهنمای خرید بهترین اتو مو

راهنمای انتخاب بهترین اتو مو و خرید آن

انتخاب اتو مو 

داشتن موهای صاف و براق برای اکثر مردم دنیای امروزی یک ظاهر مطلوب است. اتو موها که به عنوان اتوی مسطح نیز شناخته می شوند، ابزاری محبوب برای حالت دادن به مو هستند که برای دستیابی به موهای صاف، لخت و براق طراحی شده اند. هر فری با هر نوع مویی فر، مجعد، حالت دار به راحتی می‌تواند به موهایی لخت برسد در هر زمان که بخواهد.

اتو موها به دلیل تطبیق پذیری و راحتی آن ها بسیار محبوب هستند و به افراد این امکان را می دهند که تنها در چند دقیقه از موهای مجعد به موهای صاف یا موهای فر به موهای لخت تبدیل شوند.
اما باید بدانید خرید اتو مو به آسانی نیست. با توجه به اینکه شما با چیزی به ظریفی موهایتان سر و کار دارید، فرآیند خرید اتوی مو نیاز به تحقیق دارد. اگر به دنبال اتوی مو هستید لازم است قبل از خرید نکاتی را بدانید تا یک خرید مطمئن داشته باشید.

اگر یک هدف دارید (موهای براق، صاف، براق) اتو مویی می‌خواهید که به شما در رسیدن به آن هدف در سریع ترین و آسان ترین راه ممکن و با کمترین میزان آسیب کمک کند.
اتو مو مناسب برای سال ها دوام می آورد، بنابراین ارزش دارد که برای انتخاب وسیله مناسب برای خواسته ها و نیازهای خود کمی وقت بگذارید. بعلاوه، اتو مو مناسب چیزی بیش از ابزاری برای موهای براق و صاف است، می توان از آن به عنوان یک حالت دهنده همه کاره برای ایجاد فر یا حتی به عنوان حجم دهنده استفاده کرد.

با پیشرفت تکنولوژی، اتو مو های امروزی کارآمدتر، سریع تر و ایمن تر هستند. و دارای تنظیمات دمایی قابل تنظیم هستند که متناسب با انواع مو طراحی شده اند. این صاف کننده ها دارای زمان گرم شدن سریع و خاموش شدن خودکار هستند که از گرم شدن بیش از حد جلوگیری می کند.

بدون در نظر گرفتن سن و نوع مو، اتو مو یک ابزار ضروری در صنعت زیبایی است. با این حال، با در دسترس بودن تعداد زیادی اتوی مو، انتخاب مناسبی که نه تنها مقرون به صرفه باشد، بلکه نتیجه مورد نظر شما را فراهم کند، می تواند چالش برانگیز باشد.

در این مقاله، فاکتورهایی را که باید هنگام خرید اتو مو در نظر بگیرید، فهرست کرده ایم.

 

1-نوع موی خود را در نظر بگیرید

هرچه نوع موی شما مشکل سازتر باشد (برای مثال: ضخیم، فر و حالت دار زیاد) ، صفحات اتو مو باید پهن تر باشد. این بدان معناست که اگر موهایی با فر ریز دارید که کنترل آنها دشوار است، به یک اتو مو با صفحات پهن تر نیاز دارید، اما صفحات باریک را می توان برای موهای کوتاه و موج دار استفاده کرد که کنترل نسبتاً ساده تری دارد.

 

2-هدف خود را بدانید

اتو موها از لحاظ کاربردی چندین نوع هستند:

مسافرتی

برخی از آنها بی سیم هستند، برخی کوچک و کاربردی هستند و برخی دیگر دارای سیم هستند. اگر شما یک فرد اهل سفر هستید و همیشه در سفر همراه خود اتو مو میبرید رعایت این نکته برای شما بسیار مهم است. اتو موهای مسافرتی از این جهت که برای کاربر مشکلی ایجاد نکنند در وزن کم و اندازه های کوچک و دستی طراحی می‌شوند.

حرفه‌ای و سالنی

دارای انواع مختلفی هستند و از لحاظ گرما دارای گستره دمایی بیشتری هستند. این اتو موها جزئیات بیشتری نسبت به اتوهای خانگی و معمولی هستند. برخی برای روش های درمان مو مانند کراتینه، پروتئین و... استفاده می‌شوند و سرد هستند.

اتو موهای سالنی برای کار کردن در مدت زمان طولانی طراحی شده‌اند بنابراین مهم است که برای رسیدن به چه هدفی خرید می‌کنید.

خانگی

حتما باید برای مصرف شخص شما انتخاب شود و بر حسب نوع مو. اتو موهای خانگی جزئیات کمتری دارند نسبت به اتو موهای حرفه‌ای. هنگام خرید حتما به طول سیم و چرخش آن توجه کنید تا یک نتیجه آرایش مو رضایت بخش داشته باشید.

 

انواع اتو مو حرفه ای و سالنی

3-تنظیمات دما 

در دنیای امروزی، اتو مو با درجه حرارت قابل تنظیم بسیار ترجیح داده می شود، زیرا این امکان را برای شما فراهم می کند تا گرما را بسته به نوع مو و نیازهای حالت دهنده خود تنظیم کنید.
همچنین بسته به نوع موی شما، روتین مراقبت از موی شما و مدل مویی که می خواهید به آن برسید، به تنظیمات دمای متفاوتی نیاز است.

ممکن است فکر کنید که هرچه اتو گرمتر شود، بهتر است. اما این دمای بالا برای موهای شما مضر است.

 به عنوان مثال، موهای نازک یا آسیب دیده باید در دمای پایین تر صاف شوند تا از آسیب بیشتر گرما جلوگیری شود. برعکس، موهای کلفت یا ضخیم باید در دمای بالاتر صاف شوند تا به نتایج دلخواه برسند.

از طرفی محدوده دمای بالا می تواند نتایج سریعی به شما بدهد، اما در دراز مدت مناسب نیست. اگر یک کاربر معمولی باشید موهای شما در اثر قرار گرفتن مداوم در معرض حرارت زیاد آسیب می بیند.

به همین دلیل توصیه می‌:نیم همیشه حتما این نکته را در نظر بگیرید که یک اتو مو با تنظیمات دمایی چندگانه انتخاب کنید.

برس حرارتی رمینگتون مدل CB7400

۳,۲۰۸,۰۰۰تومان
  • برس حرارتی
  • طول سیم: 1.8 متر
  • مدت زمان گرم شدن : 30 ثانیه
  • دارای 3 درجه حرارت
  • مناسب انواع مو
  • خاموش شدن خودکار ایمنی پس از 60 دقیقه
  • جلوگیری از ایجاد الکتریسیته ساکن
  • اورجینال 
  • تضمین اصالت کالا
  • دارای ضمانت نامه شرکت بدرسان

4-انواع صفحه اتو مو

اولین و اصلی ترین فاکتوری که در هنگام خرید اتو مو باید در نظر بگیرید، جنس صفحات است. در درجه اول، چهار نوع مواد صفحه برای اتو مو وجود دارد: صفحات سرامیکی، صفحات تیتانیوم، صفحات با پوشش سرامیکی و صفحات تورمالین.

انواع اتو مو با صفحات مختلف در بازار موجود است. اگر صفحات تیتانیوم را در اتو مو می بینید، بدانید که تیتانیوم بادوام و سبک است. اما صفحات با روکش سرامیکی نسبتاً سریع گرم می شوند و در صورت بالا بودن دما می توانند موهای شما را بسوزانند. این بدان معنی است که سعی کنید به دنبال یک صاف کننده با صفحات تیتانیوم باشید زیرا آنها گرما را به طور یکنواخت منتقل می‌کنند.

 

صفحات سرامیکی

صفحات سرامیکی در حفظ و نگهداری دماهای بالا بسیار عالی هستند و اطمینان می دهند که گرما به طور یکنواخت در سراسر صفحات توزیع می شود. این صفحات با کاهش موخوره، گره خوردن را کاهش داده و به موهای شما درخشندگی می بخشند.

اتو مو جیمی GM-2809

۸۵۵,۰۰۰تومان۱,۰۵۱,۰۰۰تومان
  • کشور مبدا برند : چین
  • مدت زمان گرم شدن : 10 ثانیه
  • طول سیم : 185 سانتی متر
  • عملکرد : صاف کننده مو
  • جنس صفحات : سرامیک
  • تنظمیات درجه حرارت : 160- 220
  • طراحی ارگونومیک
  • دارای چراغ هشدار
  • قابلیت جرخش سیم تا 360 درجه

صفحات تیتانیوم

صفحات تیتانیوم نه تنها به سرعت گرم می شوند، بلکه دما را برای مدتی طولانی حفظ می کنند. این اتو موها سبک هستند و روی نوک موها ملایم هستند و گزینه مناسبی برای افرادی با موهای آسیب دیده یا درشت هستند.
بر خلاف صفحات سرامیکی، صاف کننده های مو با صفحات سرامیکی معمولاً از فلز ساخته می شوند اما دارای روکش سرامیکی هستند. بنابراین، گرما به طور یکنواخت توزیع نمی شود. اگرچه مانند صفحات سرامیکی خیلی داغ نمی شوند، اما در مقایسه با صفحات سرامیکی گرما را برای مدت طولانی حفظ نمی‌کنند.

اتو مو Geemi مدل GM-419

۱,۱۴۹,۰۰۰تومان
  • برند:  Geemi
  • جنس صفحات: تیتانیوم
  • نوع صفحات: پهن
  • مدت زمان گرم شدن: 60 ثانیه
  • دکمه‌ی روشن/خاموش
  • قابلیت تنظیم دما
  • نوع نمایشگر LED
  • سیم گردان
  • دارای صفحات تیتانیومی پهنی
  • دارای قابلیت تنظیم درجه حرارت در پنج سطح مختلف
  • دارای سیم گردان با چرخش 360 درجه

 

لطفا قبل از ثبت خرید استعلام قیمت نمایید

پوشش سرامیکی و صفحات تورمالین

صفحات تورمالین جدید و نسبتاً گرانتر از بقیه هستند. معمولاً سنگ تورمالین را خرد می کنند و روی یک آهن صاف روی سرامیک استفاده می کنند و سرامیک را حتی صاف تر از قبل می کنند. این صفحات آسیب کمتری به موها می دهند و به دلیل دوام و نگهداری در دمای بالا شناخته شده اند.

اتو مو وی جی ار 2 کاره 572

۱,۳۸۰,۰۰۰تومان۱,۵۷۵,۰۰۰تومان
  • کشور مبدا برند: چین
  • قابلیت: صاف کننده، فر کننده
  • مناسب انواع مو، نازک، ضخیم، فر
  • دارای 10 درجه تنظیم دما
  • دارای صفحه نمایش LED
  • سیم با چرخش کامل 360 درجه
  • جنس صفحات: سرامیک تورمالین
  • قابلیت تولید یون
  • مدت زمان گرم شدن: 30 ثانیه
  • خاموش شدن خودکار پس از 60 دقیقفه برای محافظت

پوشش تورمالین

تورمالین نامی است که به گروهی از کانی های کریستالی داده می شود. آنها سنگ های قیمتی نیمه قیمتی هستند که به دلایل زیادی در دنیای مراقبت از مو گنجانده شده اند.
در اتوهای مو، تورمالین به پودر ریز تبدیل می شود و به عنوان ماده پوششی برای صفحات سرامیکی یا تیتانیوم استفاده می شود. در مقایسه با صفحات معمولی، صفحات پوشیده شده با تورمالین یون های منفی بیشتری تولید می کنند. این می تواند حتی موهای صاف تر، براق تر و سالم تر را با نتایج طولانی مدت به شما بدهد.
مزیت دیگر این است که وقتی تورمالین روی صفحات تیتانیومی استفاده می شود، می تواند اتو مو را برای همه انواع مو مناسب کند. به دلیل افزایش تولید یون های منفی، حداقل آسیب را در مورد موهای ظریف تضمین می‌کند.

 

شاید این سوال پیش آید که صفحات سرامیکی یا تیتانیوم؟

صفحات سرامیکی جامد معمولاً مدتی طول می کشد تا گرم شوند. هنگامی که در اتو مو استفاده می شود، با گرم کردن موهای شما از داخل به بیرون عمل می کند. این اثر در مقایسه با گرم کردن قسمت بالای ساقه مو روی موهای شما ملایم تر است. به همین دلیل است که بسیاری از مردم صفحات سرامیکی را به سایر گزینه ها ترجیح می دهند زیرا آنها می توانند اثرات قابل مشاهده آسیب را به حداقل برسانند. اگر موهای خیلی نازک و آسیب دیده دارید، بهتر است به سراغ اتوی مو با صفحات سرامیکی بروید.

از طرف دیگر صفحات تیتانیومی خیلی سریع گرم می شوند. آنها موهای شما را از سطح به داخل گرم می کنند، که برای موهای ضعیف بهترین نیست. اگر به یک مدل موی سریع نیاز دارید اتو موهای تیتانیومی گزینه خوبی هستند اما برای موهای نازک مناسب نیستند. اگر موهای ضخیم و کلفت دارید که صاف کردن آنها مدتی طول می کشد، یک اتو مو تیتانیومی نیاز دارید.

 

5- عرض صفحه را در نظر بگیرید

یکی دیگر از عوامل مهمی که باید در هنگام خرید اتوی مو در نظر گرفته شود، عرض صفحه است زیرا تعیین می کند چه مقدار مو را می توان در یک زمان صاف کرد. برای افرادی که موهای بلند و ضخیم دارند، اتو مو با صفحات پهن انتخاب مناسبی است، اما اگر موهای کوتاه یا نازکی دارید، می توانید دستگاه هایی با صفحات باریک تر را انتخاب کنید.

صفحات پهن تر برای کسانی که موهای بلندتر و ضخیم تر دارند فوق العاده مفید است. در اصل، آنها می توانند موهای بیشتری را جمع کنند و در دفعات کمتری آن را گرم کنند. صفحات پهن باعث کاهش آسیب به انواع موهای ضخیم می شود.

با این حال، اگر موهای کوتاه، رنگ شده، نازک ویا موهایی دارید که روی انها با مواد کار شده است، به صفحات باریک نیاز خواهید داشت که حرارت کمتری را اعمال کنند.

 

6-فناوری صفحه شناور

راز یک اتو مو موثر، آزادی حرکت صفحات است. این به این معنی نیست که صفحات باید به طور کامل از اتو مو جدا شوند، بلکه به این معنی است که آنها به اندازه کافی متصل شده اند تا جایی برای خم شدن باقی بگذارند. این کمی آزادی حرکت به صفحات اجازه می دهد تا بر اساس زوایای مختلف سازگار شوند. آنها می توانند تا حد امکان به یکدیگر نزدیک شوند و به اتوی مو اجازه می دهند موهای شما را به درستی محکم بگیرد و نتایج استثنایی به دست آورد.

فن آوری صفحه شناور از فنرها استفاده می کند تا به صفحات انعطاف پذیری بدهد تا به راحتی در زوایای مختلف کج شوند و از گیر کردن یا گره خوردن مو جلوگیری کنند. به این ترتیب، می توانید موهای خود را صاف کنید در حالی که کشش صفحه ها با مدل موهای مورد نظر شما سازگار می شود. این فناوری پیشرفته ایجاد یک مدل موی شیک و حرفه ای را برای شما آسان تر می کند، زمانی که گرما به درستی و بدون هیچ گونه مانعی اعمال شود. همچنین زمان لازم برای صاف کردن موهای شما را کاهش می دهد.

 

7-شکل مناسب را انتخاب کنید

ممکن است فکر کنید که یک اتو صاف کننده مناسب، خوب و کارامد است. با این حال، لبه های اتوی مو می تواند بر تطبیق پذیری آنها تأثیر بگذارد.

اگر صفحات و لبه های بیرونی اتو کمی گرد باشد، تبدیل اتوی مو به اتوی فر آسان تر خواهد بود.

اتوی صاف با لبه های تیز سازگاری کمتری دارد اما ممکن است موهای صاف تری به شما بدهد.

اگر همیشه فقط انتهای موها را حالت می‌دهید صفحات باریک برای شما مناسب است.

 

8-فناوری یون منفی

یون های منفی چیست؟ یون اتمی است که یک یا چند الکترون به دست آورده یا از دست داده است. در مورد یون های منفی به معنای افزایش الکترون است.
یون های منفی با بسیاری از فواید سلامتی، از جمله افزایش عملکرد شناختی و کاهش علائم افسردگی در برخی از افراد مرتبط است. اما همه اینها چه ربطی به موهای شما دارد؟
اعتقاد بر این است که فولیکول های موی شما می توانند به دلیل عوامل خارجی دارای بار مثبت شوند. به عنوان مثال، قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش، آلودگی، گرد و غبار، و غیره. بنابراین، هنگامی که یک بار منفی خارجی به آنها عرضه می شود، به خنثی کردن و متعادل کردن همه چیز کمک می کند.
فناوری یون منفی در برخی از اتو موها به کار رفته است تا به کاهش ظاهر موهای وز، به حداقل رساندن علائم قابل مشاهده آسیب و حفظ سلامت موهای شما از همیشه کمک کند. این فناوری با کمک صفحات گرم شده در تماس با موهای شما، بار منفی را به موهای شما می رساند. به همین دلیل است که اتو موهای تعبیه شده با فناوری یون منفی در دنیای مراقبت از مو امروزه رایج شده است.

 

اتو مو مک استایلر مدل MC-2022

۳,۲۰۸,۰۰۰تومان
  • کشور مبدا برند : چین
  • برند : مک استایلر
  • دارای صفحات سرامیک
  • دارای فناوری تولید یون منفی
  • عملکرد : صاف کننده
  • دارای صفحه نمایشگر LED
  • تنظیم درجه حرارت بین 140 تا 249 درجه سانتی گراد

9-فناوری گرمایش مادون قرمز

مادون قرمز یا IR بخشی از طیف الکترومغناطیسی است و همان شکل گرمایی است که بدن ما منتشر می کند. با بسیاری از فواید درمانی و کاهش خطر آسیب قابل مشاهده به مو مرتبط است.
اگر شما فردی هستید که باید هر روز موهای خود را صاف کنید، مهم است که ایمنی را بیش از هر چیز دیگری در نظر بگیرید. به همین دلیل اتو موهای IR بهترین دوستان موهای شکا خواهند بود! در مقایسه با ابزارهای سنتی حالت دهنده مو مبتنی بر حرارت، صاف کننده های IR می توانند خطر آسیب دیدن موهای شما را کاهش دهند و موها را سالم و براق نگه دارند. آنها زمان بسیار کمتری را صرف می کنند تا ظاهری که می خواهید به شما بدهند. بنابراین، آنها برای درخشش موهای شما کارآمد و مفید هستند!

 

اتو مو رمینگتون مدل S9600

۴,۴۱۶,۰۰۰تومان
  • اتو موی رمینگتون
  • طول سیم : 3 متر
  • چرخش سیم تا 360 درجه
  • سنسور هوشمند مادون قرمز
  • قفل تنظیمات دما
  • حالت توریو
  • گرم شدن سریع در مدت 30 ثانیه
  • قابل استفاده برای هر نوع مویی
  • اورجینال
  • تضمین اصالت کالا
  • با ضمانت نامه شرکت بدرسان

10-طراحی ارگونومیک

صاف کردن موها می تواند یک کار چالش برانگیز باشد، بنابراین مهم است که هنگام نگه داشتن دستگاه احساس راحتی داشته باشید. اتو مویی را انتخاب کنید که سبک وزن باشد و به راحتی در دست باشد و استرس را از دستان شما دور کند.
برای جلوگیری از گره خوردن سیم اتو مو، به سراغ اتو مویی بروید که دارای سیم چرخشی با حرکت آزاد 360 درجه با طول بلند باشد. این به شما امکان می دهد ابزار را در هر جهتی که دوست دارید حرکت دهید بدون اینکه سیم گره بخورد.

 

11-زمان گرم کردن

از آنجایی که برخی از اتو موها چند دقیقه طول می کشد تا گرم شوند، به خصوص اگر عجله دارید، می تواند بسیار خسته کننده باشد. بنابراین، انتخاب دستگاهی که به سرعت گرم می شود راحت تر است و به شما امکان می دهد در مدت زمان کوتاه تری روی حالت دادن به موهای خود تمرکز کنید.

 

اتو مو وی جی ار 558 دو کاره

۱,۲۹۹,۰۰۰تومان۱,۴۱۴,۰۰۰تومان
  • سایز : mini
  • رنگ : سفید
  • جنس صفحات : تیتانیوم و سرامیک
  • قابلیت تولید یون : دارد
  • قابلیت چرخش سیم : دارد
  • توان مصرفی : 45 w
  • دو کاره
  • اتو مو : دارد
  • سر فر کننده : دارد
  • مدت زمان گرم شدن : 30 ثانیه
  • دارای قابلیت تنظیم دما تا 6 سطح : 120/140/160/180/200/220
  • طول سیم :  2 متر

12-کیفیت

وقتی نوبت به خرید اتوی مو می رسد، بدانید که با موهای و گرمای خود سروکار دارید. یک اتوی موی ارزان ممکن است وسوسه انگیز باشد، اما وقتی نوبت به موهایتان می رسد، اتوی مو را انتخاب کنید که بهترین کیفیت را داشته باشد. پس انداز کنید و در موردی سرمایه گذاری کنید که آسیب کمتری به موهای شما وارد کند.

 

13-ولتاژ دوگانه

اگر شما فردی هستید که مرتبا به خارج از صفر می‌روید و در سفر آراسته بودن نیز برای شما بسیار مهم است و همیشه وسایل آرایش را مو به همراه خود می‌برید مهم است که دارای ولتاژ دوگانه باشد.
اگر این برای شما پیش آمده باشد که یک دستگاه را به خارج از کشور ببرید و متوجه شدید که نمی توان از آن در آنجا استفاده کرد این ویزگی باید برای شما مهم باشد. بسیاری از ابزارهای آرایش مو فقط از یک ولتاژ استفاده می کنند که در برخی از کشورها  کار می کند.
اتو مو دو ولتاژ به این معنی است که دستگاه دو گزینه دارد — 110-120 ولت و 220-240 ولت. بنابراین، هنگامی که به مسافرت می‌روید می توانید به صورت دستی تنظیم ولتاژ را از 110-120 ولت به 220-240 ولت تغییر دهید. هنگامی که تنظیم ولتاژ دوم اعمال می شود، می توانید از اتو مو استفاده کنید! بنابراین، اگر می‌خواهید این ابزار مطمئن را با خود به مقصد تعطیلات تابستانی بعدی خود در خارج از کشور ببرید، باید از ولتاژ دوگانه پشتیبانی کند و مناسب برای استفاده در هر مکانی که می‌خواهید باشد.

 

اتو مو انزو پروفشنال مدل ENZO-3967

۲,۱۲۷,۰۰۰تومان۲,۲۹۷,۰۰۰تومان
قرمز
مشکی
  • کشور مبدا برند: چین
  • مناسب: انواع مو، کراتینه کردن
  • عملکرد، سالنی حرفه‌ای
  • نمایشگر: LCD
  • قدرت: 45-55 وات
  • دارای گواهینامه: CE
  • ولتاژ: 110-240 ولت
  • سیم برق با دوام و چرخش کامل 360
  • فناوری گرمایش مادون قرمز برای موهای هیدراته تر

14-اعتبار و گارانتی برند

مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، لازم است خریدار اعتبار برند و ضمانت نامه ای را که ارائه می دهد بررسی کند. اتو مو از برندهای معتبر به احتمال زیاد از کیفیت بالاتری برخوردار است. اما برای تمام موارد و برندها این فاکتور صدق نمی‌کند.

در پایان

خرید اتوی مو کار سختی نیست اگر فاکتورهای ذکر شده را در نظر بگیرید قبل از خرید نکات گفته شده کافی است تا محصولی عالی را برای شما به ارمغان بیاورد که هم نیازهای استایل شما را برآورده کند و هم با بودجه شما کاملاً مطابقت داشته باشد.

 

اتو مو رمینگتون S6500

۲,۶۹۱,۰۰۰تومان
  • کاربری : اتو و حالت دهنده مو
  • صفحات باریک 110 میلی متری با طول بیشتر
  • چرخش سیم تا 360 درجه
  • مدت زمان گرم شدن 15 ثانیه
  • خاموش شدن خودکار پس از 60 دقیقه
  • کنترل دما از 150 درجه سانتیگراد تا 230 درجه سانتیگراد
  • اورجینال
  • تضمین اصالت کالا 
  • دارای ضمانت نامه امیر الکترونیک ویستا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *